Obor Management sportu

Profil absolventa

Absolvent bakalářského studia oboru Management sportu je orientován na ekonomiku sportu a získává základní vzdělání v oblasti managementu, ekonomie, veřejné správy, veřejných financí, účetnictví, finančního řízení, práva a marketingu ve sportu. Součástí vzdělání je také oblast společenskovědní a kinantropologická, zejména ve vztahu k prostředí, v němž se bude absolvent pohybovat. Absolvent je připraven zastávat manažerskou pozici na úrovni středního managementu ve sportovních klubech, sdruženích a organizacích, a to od místních a regionálních až po svazové a národní. Uplatní se také jako manažer v rekreačních, rehabilitačních zařízeních, zařízeních cestovního ruchu, institucích veřejné správy i v komunální rekreaci, fit-centrech, firmách, které vyrábějí a prodávají sportovní zboží, náčiní a nářadí, sportovní výstroj apod.

Cíl praxe

Praxe ve studijním oboru Management sportu je jedinečným nástrojem utváření osobnosti studenta a rozvoje jeho profesních kompetencí již v průběhu studia. Je zaměřena na praktickou aplikaci vědomostí a dovedností z managementu, marketingu a dalších odborných předmětů. Nejen z tohoto důvodu jsou specializované praxe velmi důležitou složkou studia, která připravuje studenty pro jejich budoucí praxi a mají přímý vliv nejen na plynulý a bezproblémový vstup do praxe, ale také na jejich budoucí profesní zaměření. Praxe probíhá v organizacích se zaměřením na sport a cestovní ruch.

Organizace praxe

Fakulta sportovních studií MU nabízí studentům možnost v rámci studia absolvovat praxi, kterou je možné vykonat u podnikatelských subjektů, organizací veřejné správy i v neziskových organizacích zaměřených na sportovní aktivity. Pro studenty i pro subjekty je spolupráce vzájemně prospěšná.

 

semestr období název praxe  
4. semestr jaro Odborná praxe I více
5. semestr podzim Odborná praxe II

více

 

Informace pro partnery