E-learningový kurz byl spuštěn.
PhDr. Jan Cacek, Ph.D.
Učitelé tělesné výchovy, kteří na II. stupni ZŠ a SŠ zařazují v souladu s požadavky RVP výuku atletiky.
„Kids athetics“ – atletika s dětmi hravě (využití národního programu ČAS dětská atletika).
Didaktika hodu míčkem a dalšími moderními pomůckami bezpečně (netradiční pomůcky - raketky, dětské disky…).
Nebojme se překážek aneb výuka překážkových běhů hravě a bezpečně.
Didaktika štafetových běhů, štafetové závody.
Didaktika skoku dalekého (technika krokem.)
Didaktika startů a krátkých sprintů a průpravná atletická cvičení (hravé abecedy, frekvenční cvičení, rytmizační cvičení, odrazová průprava, odhody medicinbalů.)
Atletické posilování dětí a mládeže.
Vytrvalost bez bolesti – využití sofistikovaných sporttesterů při výuce.
Metodické a didaktické postupy při nácviku techniky jednotlivých atletických disciplín hravou formou.
Příprava a kontrola sportoviště.
Bezpečná organizace výuky atletiky.
Vhodný oděv a obuv na výuku atletiky – vše v souvislosti s eliminací zranění během výuky .
Kids atletics – pomůcky pro dětskou atletiku.
Posilování dětí a mládeže (zaměřeno na atletické disciplíny).
Vyučovací jednotka atletiky (warm-up, hlavní část, cool – down).
Je zaměřena na osvojení moderních didaktických, metodických a bezpečnostních postupů při nácviku techniky jednotlivých atletických disciplín.
Vychází z předpokladu, že je nutné propojit oblast prožitku s oblastí výkonu – nácvik proto bude primárně probíhat herní formou s využitím náčiní konstruovaných výhradně pro děti.
Obsah praxe je detailně popsán v kapitole „Obsah akce“.
Resuscitační postupy – GL 2010 teorie a praxe.
První pomoc – nejčastější typy poranění v atletice.
Cílem semináře je rozšířit teoretické vědomosti a především praktické dovednosti učitelů tělesné výchovy, kteří na II. stupni ZŠ a SŠ zařazují v souladu s požadavky RVP výuku atletiky.
První pomoc je zaměřena na praktický nácvik KPR podle GL 2010 a základy první pomoci u nejčastějších zranění v atletice.
Výukový materiál se připravuje.